چهارشنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۷

یک خبر مهم

چهارشنبه 23 بهمن 1387

سلام دوستان من اومدم بگم که بالاخره اتفاقی که من اینقدر منتظرش بودم افتاد و دختری ناناز محتاط من در شب 16 ماهگیش خودش از تکیه گاهش جدا شد و چند قدمی راه رفت و چندین بار هم این کار رو تکرار کرد الهی مامان فداش بشه.انشالله 120 سال قدمهای محکم و استوار در راه موفقیت برداری عزیز دلم.البته بگم که هنوز مسافت بیش از یک و نیم متر رو نمیره و خودش رو پرت میکنه توی بغل ما قربونش برم.ولی همین قدرهم حسابی من رو ذوق زده کرد.خدایا شکرت.اینم یه عکس خوشگل مال حدود نه ماه پیش از خانم طلای مامان

۶ نظر:

ناشناس گفت...

برای تبریکت ممنون عزیزم.قربونش برم که این فسقلی تونسته چند قدمی راه بره انشالله خاله جون تمرین کن بتونی بدوی.میبوسمتون

ناشناس گفت...

moooooooooooobarake khale joon! inshalla gadamhat dar rahe hag paydar bashe:)

ناشناس گفت...

moooooooooooobarake khale joon! inshalla gadamhat dar rahe hag paydar bashe:)

ناشناس گفت...

mobarak bashe gole khale...paydar bashi golam!!!

ناشناس گفت...

mobarak bashe khale joon ishalla ba in ghadamaye koochooloot dar ayandeh ghadamhaye bozorg bar midari.

ناشناس گفت...

سلام

«خبرخوان پدر و مادرها»، برای اولین بار، توسط پرشین بلاگرز ارائه شده است. در این خبرخوان آخرین مطالب وبلاگ شما و سایر وبلاگ‌های مشابه با فاصله کوتاهی پس از انتشار به نمایش در می‌آید.

http://persianbloggers.blogspot.com/2008/12/parents-p.html

هم‌چنین «لیست وبلاگ‌های پدر و مادرها» و «فید یا خوراک وبلاگ‌های پدر و مادرها» نیز جهت پیگیری مطالب دوستانتان در خوراک خوان موردنظرتان ارائه شده است.

امیدوارم که پرشین بلاگرز را متعلق به خود دانسته و ایرادات احتمالی را گوشزد فرمائید.
با تشکر