دوشنبه، خرداد ۱۳، ۱۳۸۷

اولین گردش تنهایی ساره جون و مامان

دوشنبه 13 خرداد 1387

سلام به همه با کلی تاخیر اومدم که از دختر گلم بنویسم.عزیز دل مامان نسیبه هر روز خانمتر میشه و جای خودش رو بیشتر توی دل ما باز میکنه.الهی شکرت.دختر گلم دیگه کامل همه اطرافیان رو میشناسه و با دیدنشون لبخند
میزنه مثلا وقتی بابا محمد از سر کار میاد کلی براش دست و پا میزنه و میخنده که باباش هم کلی از این کارش کیف میکنه و بغلش میکنه یا اگه پایین باشیم به بابایی مهربونش(بابای من) هم که از سر کار میاند کلی ابرازاحساسات میکنه.خیلی هم مامانی شده و همش در طول روز میخواد توی بغل من یا مامانم باشه.هر چقدر هم سعی میکنیم این عادتش رو از سرش بندازیم فعلا که موفق نبودیم.
ما دوم خرداد رفتیم دماوند باغچه مامانی جون ساره که این اولین سفر ساره
به دماوند بود که کلی خوش گذشت.
غذا خوردنش شکر خدا خوبه و تا حالا خیلی از خوردنیها رو امتحان کرده فقط از سوپ اصلا خوشش نمیادو به زور میخوره منم تصمیم گرفتم فعلا دیگه بهش سوپ ندم البته سعی میکنم که مواد لازم بدنش رو از طرق دیگه بهش برسونم.عاشق نونه و تا سر میز میشینیم خودش رو میاره جلو واگه دستش برسه هر اندازه نونی که دستش بیاد رو برمی داره و صاف میبره توی دهنش .انقدر هم بامزه نون میخوره قربونش برم که نگو.

شنبه 11 خرداد من و ساره برای اولین بار تنهایی با هم رفتیم بیرون که کلی بهمون خوش گذشت.ساره رو گذاشتم توی کالسکه و رفتیم پاساژ نزدیک خونه مون و یه کلاه خوشگل هم برای ساره خریدم.
خلاصه که هر روز خدا رو بیشتر شکر میکنم به خاطر این نعمت بزرگ که بهمون داده و هر روز بیشتر از قبل میفهمم که چقدر مادر شدن شیرینه و هر روز بیشتر از قبل دخترم رو دوست دارم

.


۶ نظر:

ناشناس گفت...

ای جوووووووووونم چه پراهن خوشگلی پوشیده این ناز گلک. خدا حفظش کنه. مرسی از تبریک.

ناشناس گفت...

اين كارها فقط از يك دختر ملوش و ماماني برمياد ... دخترك من بغل هر كي بخواد بره ددر مي ره و من بايد روسري سرم كنم تا بياد بغلم .... واي كه چه قدر دوست داشتني اند اين فرشته هاي كوچولو

ناشناس گفت...

vai dokhtar goli....nasibeh jan che ba mze neshaste too kaleske, rasti 4 dast o pa ham mire? rasti pirahanesh ham kheili khoshgele...

ناشناس گفت...

واي خداي من . هزار ماشاله . دختر نازي دارين . هميشه به گردش و خريد خانوم كوچولوي قشنگ . من تازه با وبتون آشنا شدم . اگه اجازه بدين لينكتون كنم . به ما هم سر بزنين

ننه قدقد گفت...

ممنون که به ما سر زدید. قبل از این خواستم کامنت بذارم ، ولی نتونستم پیداتون کنم. الآن توی گوگل سرچ کردم و پیداتون کردم. ست وسایل دختر من هم پیرکاردین هست.

ناشناس گفت...

nasibe jan mikhastam begam negarane faaliyathaye harekati sare jan nabashi, har bacheii be methode khodesh harekat mikone...yadam hast dokhtare baradaram ta 1 salegi aslan harekat nemikard, dar yek salegi pa shod o rah raft!!! baraye komak behesh bazihaye mokhatlefi hast ke mitunid anjam bedid, masalan har moge ghalt mizane ye asbab bazi door az dastrasesh bezari va bad dasteto bezari poshte pahash ta behesh tekieh bede. ba in harekat tashvig mishe ke be jelo bere, movaffag bashid...