سه‌شنبه، تیر ۲۵، ۱۳۸۷

نه ماهگی عزیز دلم

سه شنبه 25 تیر 1387

سلام دوستان قبل از هر چیز ولادت امیرالمومنین آقا امام علی(ع) رو به همه تبریک میگم.دخترسه دندونی گل من(دندون سومش روز جمعه14تیر درامد) چراغ خونه مون دیروز نه ماهش شد.از کاراش براتون بگم که دیگه حسابی بزرگ شده و متوجه حرفهامون میشه مثلا وقتی بهش میگیم چیزی رو که دستشه توی دهنش نکنه کاملا میفهمه و گوش میکنه هر چند که زود یادش میره یا وقتی بهش میگم مامانی دس دسی کن تند تند برام دست میزنه و منو ذوق مرگ میکنه قربونش برم.روروئکش رو تازگی کمی جابجا میکنه هر چند هنوز زیاد نمیتونه باهاش حرکت کنه البته یاد گرفته وقتی زیر بغلش رو میگیریم تند تند قدم برمیداره یه حالتی شبیه دویدن توی هوا که خیلی بامزه هم این کار رو انجام میده انقدر که من میخوام درسته قورتش بدم.فکر کنم دخترک من به جای چار دست و پا رفتن یهو راه بیفته.کماکان خوابش در طول روز خیلی کمه البته الهی شکر شبها رو خیلی خوب میخوابه ولی خوب این باعث میشه که من درست نتونم به کارام برسم و همه کارها میمونه برای شب که بابا محمد از سر کار میاد.الانم که من دارم مینویسم بعد مدتی درست خوابیده یعنی 1 ساعت و نیمه که خوابه کمتر پیش میاد اینجوری بخوابه.راستی یه کار خیلی بامزه ای که تازگی یاد گرفته اینه که وقتی ما با صدای بلند میخندیم اونم این کار رو تقلید میکنه خیلی جالب.هر روز که از مادر شدنم میگذره میفهمم که چقدرمادر بودن شیرینه اونقدر که آدم با همه سختیهاش عاشقشه و بیشتر حس مادرم رو درک میکنم و میفهمم که چقدر برای ما زحمت کشیدند تا به این جا رسیدیم.مامان مهربونم خیلی دوستتون دارم و برای همه زحمتهاتون ازتون تشکر میکنم.همینجا از زحمتهای پدرمهربونم هم تشکر میکنم و میگم بابای خوبم روزتون مبارک همینطور هم این روز عزیز رو به بابای مهربون ساره تبریک میگم و به خاطر محبتهاش ازش تشکر میکنم.در اینجا برای سلامتی تمام پدر و مادرایی که در قید حیات هستند دعا میکنم و برای اونایی که به رحمت خدا رفتند طلب آمرزش میکنم مخصوصا مادر خوب لیلی جون مامان آراز کوچولوی قهرمان.حالا چند تا عکس ببینید


۶ نظر:

ناشناس گفت...

salam nasibe jan, vagean mamnoonam ke az man ham too webloget yad kardi, ma ro sharmande kardi azizam, omidvaram ke hamishe daye maman o babaye mehraboon balaye saret bashe, makhsoosan ke midunam sare koocoolooye ma madar bozorgesho kheili kheili doost dare... rasti rooze pedar bar pedare mehrabon ham mobarak bashe

ناشناس گفت...

rasti sare ma che jigari shode, makhsoosan ba oon kolahe khoshgel shabihe LUSIMEI shode!!! dandoone sevom ham mobarak bashe. kheili delam mihad araz ham dast dasti kone, va har rooz ham bahash tamrin mikonam vali nemitoone...albatte midunam koochike, vali nemitunam sabr konam!sare bebos az tarafe khale leili.

ناشناس گفت...

ای جونم به این دخمل ناز. خانمی روزای خوشیته کیف کنا.

ناشناس گفت...

سلام خانمی. من خیلی شرمنده ام که کم اومدم بهتون سر زدم اما اینبار اتفاقا درست همین دیروز اومدم عکسای دخمل نازتو دیدم و نوشته هاتو خوندم. حالا پست جدیدمو که بخونی می بینی چه بلاهایی سرم اومده. شاد باشی عزیزم. من همیشه به یادتون هستم.

ناشناس گفت...

ماشاءالله خيلي نازه. خدا حفظش كنه.

ناشناس گفت...

سلام
مامان جان
الهي بع اين دختر ناز و بلاو شيطون
ببوسش از طرف من يك عالمه با اون كلاه و جوراب شلواري و اين مامان با سليقه