یکشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۷

واکسن شش ماهگی

یکشنبه اول اردیبهشت 1387

سلام من و بابا محمد دیروز دختر گلم رو با یک هفته تاخیر بردیم برای واکسن شش ماهگی و چکاپ.دکتر گفت که رشدش خیلی خوبه و در بالای نمودار قرار داره و گفت یواش یواش سوپ دادن بهش رو هم شروع کنید.جیگر مامان موقع واکسن زدن خیلی زیاد گریه کرد البته یک مقدارش هم به خاطر خوابالو بودن و گرسنه بودنش بود.الهی بمیرم چشمای بچم قرمز شده بود حسابی.وقتی از توی اتاق دکتر اومدیم بیرونهمه بچه ها ترسیده بودند.ولی خدا رو شکر بعدش شیر خورد و زود ساکت شد و خوابش برد.وقتی هم اومدیم خونه بهش استامینوفن دادم که تا الان خدا رو شکر تب نکرده فقط یه کمی نا آرومه و جای واکسنش هم یه کم سفت شده.قطره آهن رو هم براش شروع کردم.

قد:70 سانتی متر

دور سر :45 سانتی متر

وزن:8.5 کیلو گرم

(اگه تا الان به دخترم ماشالله نگفتید الان بگید)

دکتر گفت برای نه ماهگی دوباره بیاریدش تا چکش کنم.حالا این عکس رو ببینید


۳ نظر:

ناشناس گفت...

عزیزم ساره خانوم گا تو چقد رماهی ماشالله بگم تا مامانت هم دلخور نشه
خوش حالم با یک نی نی دیگه آشنا شدم . ساره خانوم ما از مارتیا من بزرگتر است
خدا حفظش کنه
باز هم بیا سر بزن

ناشناس گفت...

سلام نصیبه خانوم گل.وای که موش بخوره این ساره خانوم نقلی رو.ماشاللا.خدا حفظش کنه.
از آشنایی باهات خوشحالم.ممنون که پیشم اومدی.

ناشناس گفت...

afarin be in dokhtare gole golab khoshgel. mashallah hezar mashallah....